פיאט דוקאטו להשכרה יומית – למי זה מתאים?

אי שם בשנת 1981 הופיע הדגם הראשון של פיאט דוקאטו ושינה לחלוטין את פני תחום הרכבים המסחריים בעולם. פיאט דוקאטו קבעה סטנדרט חדש של איכות בתחום ועד היום מדובר באחד מדגמי הרכבים הנמכרים והאהובים ביותר בקטגוריה. גם בתחום ההשכרה חברות רבות החלו להבין את הפוטנציאל ובהתאם לזאת להציע את פיאט דוקאטו להשכרה יומית. מתי כדאי לכם לשקול את העניין? להלן מספר תרחישים.

הובלה עצמית

מעוניינים להוביל תכולת דירה או משרד מבלי לשלם אלפי שקלים לחברת הובלה מקצועית? או שאולי הזמנתם מוצר ואתם ממש לא מעוניינים לשלם עבורו דמי הובלה מוגזמים? כעת תוכלו לעשות זאת בעצמכם, ביום ובשעה שנוחים לכם, לחסוך כסף רב ולא להיות תלויים באף אחד. כל מה שצריך זה להתקשר עם חברה שמציעה את פיאט דוקאטו להשכרה יומית, ליהנות מתא המטען הענקי שלה ולהוביל כל חפץ שתרצו.

משימה מקצועית

הינך עצמאי? נגר? מתקין מזגנים? או כל בעל מקצוע אחר? בוודאי פעמים רבות מצאת את עצמך נאלץ לסרב לפרוייקט מסויים רק בגלל שהרכב הפרטי שלך אינו התאים לביצוע המשימה. ובכן, לא עוד! פיאט דוקאטו זהו רכב גדול, חזק ומרווח במיוחד והאפשרות להשכירו ליום אחד תאפשר לך לעמוד בכל משימה שנכנסת.

לפיאט דוקאטו יש מספר דגמים וחברת השכרה רצינית תחזיק את כולם למען התאמה אישית מלאה לצרכים שלכם. תוכלו לבחור ברכב עם דלת אחורית ו/או צידית, עם מחיצת הפרדה או בלי, במימדי קבינה שונים עוד.

מה חשוב לדעת לפני ההשכרה?

ישנם מספר דברים שיש לקחת בחשבון כאשר מעוניינים לקחת את פיאט דוקאטו להשכרה יומית:

  • רישיון – אם יש לכם רישיון סוג ב’ שהוצא לפני שנת 2007, אתם רשאים לנהוג על פיאט דוקאטו ללא צורך באישור נוסף. עבור אחרים, יש צורך ברישיון לרכב משא כבד.
  • השכרת סוף שבוע – ישנן חברות השכרה שומרות שבת שאינן גובות את דמי ההשכרה בסופי שבוע וימי מועדים, מלבד את דמי הביטוח. כך שתוכלו להשכיר את הרכב ביום שישי לכל סוף השבוע אבל לשלם רק עבור השכרה יומית של יום אחד.
  • פיאט דוקאטו להשכרה יומית ללא פיקדון באשראי – זוהי אפשרות מצויינת שתמצאו בחברות השכרה מסויימות, שמתאימה במיוחד לבעלי עסקים שמוגבלים בחשבונם.

אז למה אתם מחכים? צרו קשר עם חברת השכרה מובילה ובקשו ממנה רכב מסחרי אחד בלבד – פיאט דוקאטו כמובן. מבטיחים לכם שלא תצטערו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
Call Now Button
שלח לנו הודעה
שלח לנו הודעה בוואטסאפ
הי, כאן צוות אביטל השכרת רכב, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן