השכרת רכב לחודש

השכרת רכב לחודש – מתי זה כדאי?

כשחושבים על שכירת מכונית, חושבים על תקופה קצרה של כמה ימים עד שבוע. ברוב המקרים נזדקק לשכור רכב ליום אחד עד תקופה קצרה יחסית של כמה שבועות. השכרת רכב לחודש איננה פעולה טריוויאלית וסביר להניח שהיא לא קורה הרבה פעמים. אבל לעיתים נמצא שהשכרת רכב למשך חודש מאפשרת לנו נגישות, נוחות וניידות שהיו נמנעות מאיתנו במקרים בהם היינו בוחרים שלא לשכור רכב לתקופה כזאת.

 

באילו מצבים כדאי לשקול ולשכור רכב למשך חודש?

  • החזרת הרכב למקום העבודה: אם היה לכם רכב ממקום העבודה אבל אין לכם אותו יותר – בין אם פוטרתם, התפטרתם או אם את אישה ויצאת לחופשת לידה (חלק מהחברות אינן מאפשרות שימוש ברכב ממקום העבודה בחופשת לידה) – כדאי לשקול לפנות לחברת השכרת רכב ולשכור מכונית לתקופה של חודש, במיוחד על מנת להגיע אל ראיונות העבודה או לארגן את כל הנדרש להגעת התינוק החדש הביתה. כך מתאפשרת נסיעה נעימה ורגועה בתקופות שהן יחסית לחוצות.
  • חופש ארוך ממסגרת הלימודים: במהלך ימות השנה, משפחות שיש להם ילדים ואין להם רכב, לרוב מסתדרות עם התחבורה הציבורית – בין אם אלה הם ההסעות לבית הספר, או אוטובוס הלוקח אותם ממקום למקום. אך בחופשים ארוכים, כדוגמת פסח או החופש הגדול, בהם אין לימודים והסעות, ישנם פעמים בהם קל יותר להתנייד בעזרת מכונית שכורה ולא בעזרת התחבורה הציבורית.
  • נסיעות עסקים: קיימים אנשי עסקים רבים העובדים מהבית או מתגוררים/ עובדים באזורים היותר צפופים במדינה כדוגמת תל אביב, חיפה או ירושלים. במקומות כגון אלה לרוב על מנת לנוע ממקום למקום משתמשים במוניות. כך לא נתקלים בבעיות חניה או בבעיות אחרות. אבל לעיתים קיימים מצבים בהם נדרשים לנסיעות צפופות יותר מבחינת לוח הזמנים, או שישנן פגישות עסקיות בתקופות שבהן קשה יותר להתנייד בעזרת התחבורה הציבורית. במצבים אלה, כדאי לשקול ולשכור רכב לתקופה ארוכה.
  • הקמת עסק חדש: בשעה טובה החלטתם לפתוח עסק חדש – כדאי להמתין רגע לפני שאתם ממהרים ללכת ולרכוש רכב עבור העסק. יתכן ולתקופה הראשונה כדאי לשכור רכב ולא להעמיס על עצמכם הוצאות נוספות כגון הלוואה, ביטוח ועוד. כך גם תוכלו לבדוק את השטח לפני הרכישה על מנת לקבל החלטה מושכלת יותר.
 

לאחר שקיבלתם את החלטה לשכור רכב לחודש, בדקו מהו סוג הרכב המומלץ לכם ביותר למשך תקופה זו?

    • דיזל או בנזין: כדאי לבדוק ולהעריך מבעוד מועד מהן הנסיעות אותם אתם עומדים לעשות ולאמוד את המרחק הכולל הנדרש. ככלל, רכבי דיזל צורכים פחות דלק ובמידה ויש לכם נסיעות ארוכות, שכירת רכב כדוגמת פיאט דובלו או סטרואן ברלינגו תהיה חסכונית יותר עבורכם.
    • גודל הרכב הנדרש: במידה ואתם נוסעים לנסיעה ארוכה בה יש צורך לקחת ציוד רב, או לוקחים איתכם מספר אנשים נוספים, כדאי לשקול לשכור רכב כדוגמת קאיה קרניבל או רכב מסחרי כמו יונדאי H-1 שיכולים גם להכיל מספר רב יותר של נוסעים וגם לשאת בקלות עבורכם ציוד רב.
    • לסיכום, לעיתים רבות ובמצבים שונים כדאי לשקול ולשכור רכב לתקופה של חודש. תכנון מראש של לוח הזמנים ומסלולי הנסיעה יכול לחסוך לכם כסף רב.
 

 הערה: רשאים לנהוג ברכב מסחרי גדול (רכב במשקל 3.5 טון ומעלה): בעלי רישיון ג׳ וכן בעלי רישיון ב׳ שהוצא לפני 2007.

סגירת תפריט
Call Now Button
שלח לנו הודעה
שלח לנו הודעה בוואטסאפ
הי, כאן צוות אביטל השכרת רכב, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן