טלפון חסכן: לחסוך בעלויות הדלק באמצעות הטלפון החכם

בכל חודש אנחנו מתבשרים על עליה נוספת במחירי הבנזין והסולר ולמרות הרצון של כולנו לנסוע ולטייל, לא פעם אנחנו חושבים פעמיים לפני שאנחנו נכנסים עם המשפחה לרכב ויוצאים אל חיק הטבע. המפגש שלנו עם תג המחיר בתחנות הדלק השונות בארץ הופך למטריד ואולי אפילו מעט מרגיז משבוע לשבוע. אבל, למרות העלייה הבלתי פוסקת, אנחנו עדיין זקוקים לרכב הפרטי או לרכב ששכרנו מדי יום ביומו, בין שמדובר בנסיעה לפגישה עסקית, איסוף הילדים מהחוג או סתם נסיעה לבילוי ולמעשה אנחנו נותרים שבויים בידי מחירי הדלק הגואים.

אז נכון, אנחנו יכולים לנסוע בכל פעם לתחנת הדלק השכונתית ולשלם את המחיר הנקוב. מצד שני, אנחנו יכולים להפוך לצרכנים חכמים בהרבה וגייס את הטלפון החכם שלנו למלחמה בעלייה במחירי הדלק וכך לתדלק חכם יותר וזול הרבה יותר.

איך זה בדיוק עובד?

הטלפון החכם שלנו יודע לבצע אין ספור פעולות חכמות באמצעות מגוון רחב של אפליקציות וחיישנים שמשולבים בו. נתונים אלו בשילוב חיבור בלתי פוסק לרשת האינטרנט הופכת את הטלפון החכם לכלי עזר שימושי במיוחד שיכול לשרת אותנו היטב.

קודם כל: נהיגה חסכנית

רגע לפני שאתם מחפשים תחנת דלק זולה במיוחד, חשוב מאד שתוודאו שסגנון הנהיגה שלכם הוא לא הגורם העיקר לכך שאתם נדרשים להגיע לתחנת הדלק פעמיים בשבוע. מחקרים שנערכו בשנים האחרונות מראים בבירור כי שינוי בסגנון הנהיגה יכול לחסוך בקלות עד 30% מתצרוכת הדלק ברכב שכור או רכב פרטי. גם כאן, הטלפון החכם יכול לסייע לכם ללמוד לנהוג חכם יותר ולחסוך את עלויות הדלק.

בין האפליקציות השונות הזמינות כיום למכשירי ה-iPhone תוכלו למצוא לדוגמה את האפליקציות Car Care , GasManager ו-MyMPG שיסייעו לכם לעקוב אחר צריכת הדלק שלכם בנהיגה ואפילו יסייעו לכם לדעת מתי הרכב שלכם צריך לעבור טיפול כדי להימנע מצריכת דלק מיותרת בשל בלאי ברכב. האפליקציות מיועדות לרוב לרכבים פרטיים אבל יסייעו לכם לשפר את הנהיגה שלכם גם כשאתם עושים שימוש ברכב שכור.

אפליקציית MYMPG

 אפליקציית MYMPG
אם אתם דווקא בעלי מכשיר בעל מערכת הפעלה מסוג Android תוכלו למצוא בקלות אפליקציות ייעודיות בחנות האפליקציות המקוונת שלכם שיספקו לכם שירות זהה לאפליקציות שציינו. בין האפליקציות הייעודיות תוכלו למצוא את FuelLog, Flo ואת Geco שיסייעו לכם לבחון את סגנון הנהיגה שלכם ולראות כיצד שינויים מינוריים בהאצות פתאומיות ופניות יכול לשפר את תצרוכת הדלק שלכם.

אפליקציית FLO

אפליקציית FLOואיך מוצאים תחנת דלק זולה במיוחד?

אם סגנון הנהיגה שלכם רגוע ושליו ואתם עדיין מעוניינים לחסוך בעלויות הדלק אנחנו ממליצים על שתי אפליקציות ייעודיות למציאת תחנת הדלק הזולה ביותר באזור שלכם.

האפליקציה הראשונה היא FullTank שתסייע לכם למצוא בקלות את תחנת הדלק הזולה ביותר ותציג לפניכם פירוט של עלויות הדלק בכל תחנת דלק ברדיוס שתגדירו. מלבד האפליקציה עצמה תוכלו לבקר גם באתר של האפליקציה ולהתעדכן על מחירים ומבצעים שונים בתחנות הדלק ברחבי הארץ.

תחנת דלק זולה

אפליקציה נוספת מוכרת לכולנו דווקא בתור אפליקציית ניווט מתקדמת שנרכשה לאחרונה על ידי ענקית החיפוש Google – הלא היא אפליקציית Waze המציעה לנו ניווט חברתי. בגרסאותיה האחרונות הוסיפה החברה גם אפשרות של חיפוש תחנת דלק והצגה של מחירי הדלק השונים בכל תחנה ותחנה כך שלכם נשאר רק לבחור בתחנה הזולה ביותר והאפליקציה כבר תנווט את דרככם ישירות אליה.

Waze

זכרו תמיד, בין שמדובר ברכב הפרטי שלכם או ברכבת שזה עתה שכרתם משירותי השכרת רכב, שהחלק המשמעותי ביותר של חיסכון בדלק נעוץ בסגנון הנהיגה שלכם והרגישות שלכם בשימוש בדוושת הגז. מדדו את הביצועים שלכם ובחנו כיצד תוכלו לשפר אותם כנהגים ובמקביל דאגו תמיד לתדלק בתחנת הדלק הזולה ביותר ברדיוס הקרוב למקום בו אתם נמצאים.

סגירת תפריט
Call Now Button
שלח לנו הודעה
שלח לנו הודעה בוואטסאפ
הי, כאן צוות אביטל השכרת רכב, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן