השכרת רכב ליום אחד

השכרת רכב ליום אחד מתי והאם זה כדאי?

כל אחד מאיתנו וודאי מצא את עצמו לפחות פעם אחת בחיים במצב שבו הוא היה זקוק באופן דחוף למכונית וששבו הוא שקל לשכור רכב ליום אחד בלבד. כדאי לדעת כי שכירת מכונית ליום אחד היא כדאית, נוחה ויכולה לפתור בעיות ולסייע בהרבה מצבים – כך אין צורך להיעזר בתחבורה ציבורית או בשכנים, משפחה או חברים.

ראשית, כדאי לדעת כי אם פונים לחברת השכרת רכב בארץ רצינית ואיכותית הרי שניתן למצוא בה רכבים מתוחזקים, נקיים, בטיחותיים וחדשים. גם אם לא ניקח בחשבון שיקולים כלכליים הרי שהנוחות והניקיון של מכונית שכורה הופכים אותה לאופציה עדיפה על נסיעה בתחבורה הציבורית אפילו אם זה רק ליום אחד. גם אם העלות של השכרת רכב יקרה יותר מזו של תחבורה הציבורית, בחלק גדול מהמקרים יתברר כי עלות ההשכרה זולה יותר לאחר שתחשבו בין היתר את עלות הזמן אותו “מבזבזים” בהמתנה לתחבורה הציבורית ובנסיעה בה.

 

קיימים מספר מצבים בהם כדאי לשקול ולשכור רכב ליום אחד – בין היתר, במצבים אלה:

הרכב הפרטי איננו זמין לנסיעה: מעת לעת קורה כי הרכב הפרטי שלכם נמצא במוסך בטיפול או בהכנה לטסט. בימים אלה כדאי לשקול ולשכור רכב ליום אחד בלבד, עד שיוסדרו העניינים.

נסיעה לא שגרתית: לעיתים אתם נדרשים לנסוע למרחק גדול או לאזור מרוחק והרכב שלכם איננו בטיחותי מספיק, או שהוא לא נוח (למשל, כי המיזוג שלו לא עובד.) בכל אחד ממקרים אלה כדאי לשקול לשכור רכב ליום אחד על מנת שהרכב יביא אתכם מנקודה א’ לנקודה ב’ בנוחות ומעל לכל – בבטחה.

עבודה מהבית: אם אתם עובדים מהבית ונדרשים להגיע למשרד רק אחת לכמה זמן, אין צורך להחזיק רכב פרטי עבור אותה נסיעה בודדה. אחזקת רכב פרטי היא יקרה מאד, מעבר לעלות הדלק הגבוהה גם ככה. במקרים אלה כדאי פשוט לשכור רכב ביום בו אתם צריכים להגיע למשרד וכך לחסוך עלויות רבות.

חתונה: זוגות רבים שמתחתנים בוחרים לשכור ליום חתונתם מכונית. הרכבים שמציעות חברת השכרת רכב הם חדשים, מרשימים וכמובן נקיים ומתוחזקים, וניתן לשכור כל רכב שהחתן והכלה מעוניינים בו. חשבו כמה נעים להגיע לאולם בו אתם מתחתנים עם רכב כדוגמת מזדה 6. תחושת הנסיעה הנעימה היא חשובה לאין כמוה ביום זה.

לאחר שהחלטתם כי אתם שוכרים רכב ליום אחד כדאי לדעת כי שכירת רכב היא לא בהכרח יקרה. יתרה מזאת – ניתן להוזיל את עלויות ההשכרה בכמה דרכים:

נפח מנוע קטן: רכבים בעלי נפח מנוע קטן כדוגמת דייהטסו סיריון ויונדאי גטס שנפחם  1350 סמ”ק עולים פחות מרכבים בעלי נפח גבוה.

גיר רגיל: במידה ויש לכם רשיון לגיר רגיל ואתם אוהבים את חוויית הנהיגה ברכבים אלה כדאי לדעת כי עלות ההשכרה של רכבים בעלי גיר רגיל, כדוגמת יונדאי גטס ושברולט אוואו, היא נמוכה יותר. בנוסף, אלו רכבים בעלי נפח מנוע קטן – הם חסכוניים בדלק ומומלצים לנסיעות כגון אלה.

לסיכום, קיימים מספר מצבים שבהם כדאי לשכור רכב ליום אחד. חשוב לבדוק אלו אפשרויות עומדות בפניכם ולדעת שלעיתים אולי כדאי לשלם יותר על השכרת רכב, אבל לדעת כי אתם מגיעים בנוחות מרובה אל היעד שלכם.

נסיעה בטוחה.

סגירת תפריט
Call Now Button
שלח לנו הודעה
שלח לנו הודעה בוואטסאפ
הי, כאן צוות אביטל השכרת רכב, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן