השכרת רכב מסחרי: מגוון רכבים מסחריים להשכרה באביטל השכרת רכב
(ללא חיוב בשבתות וחגים)

פיאט דוקאטו ארוך גבוה

פג'ו בוקסר קצר למשא

רנו טראפיק ארוך

סיטרואן ג'אמפי ארוך

פורד טרנזיט 6-9 מקומות ישיבה

סיטרואן ג'אמפי אוטומט

פיאט דובלו עם וו גרירה

ניסאן אקס טרייל

רכבים מעל 3.5 טון

להצעת מחיר משתלמת צלצלו 03-5794076 או השאירו פרטים בטופס

דגשים חשובים בבחירת רכב מסחרי

מטרה

הצרכים השונים שלמענם אנחנו נזקקים לשירותי השכרת רכב מסחרי שונים מזה ומשפיעים על סוג המכונית הדרושה לנו. עסקים שמתמודדים עם נפח מטען גדול יעדיפו רכבים גדולים יותר שמותאמים להעמסת מטען כבד או גדול. עבור שינוע פועלים יש לבחור סוג שונה של מכונית שמתאימה יותר להסעת נוסעים. עבור סוגי מטען גדולים בנפח נדרשת מכונית שונה מאשר עבור סוגי מטען קטנים בנפח אבל עדינים ויקרים. בעלי עסקים שמתמודדים עם צרכים משתנים וגמישים יבחרו רכבים שמציעים גמישות שכזו או שיבחרו מכונית מסחרית בהתאם לפרויקט נתון.

תקציב

לאחר שהגדרנו את המטרה שלשמה אנחנו מבקשים לשכור מכונית, עלינו להגדיר לעצמנו את התקציב שיש לנו לצורך העניין. לפני שקובעים תקציב מומלץ לערוך גלישה מהירה בין אתרים של חברות בתחום כדי להכיר את טווח המחירים.

גודל

עבור מטרות שונות יש לנו צורך בנפח מטען שונה. החברות בארץ מציעות מגוון דגמים של רכבים מסחריים שמתוכם אנחנו יכולים לבחור את הדגם המתאים לנו ביותר. אין טעם לשלם עבור מכונית גדולה במיוחד אם יש לנו רק מטען קטן להעברה ממקום למקום. כדאי להתייעץ עם מישהו שמבין בעניין כדאי לדעת איזה גודל של מכונית יתאים לנו. אצלנו באביטל תמיד נשמח לעזור ולייעץ.

חיסכון

אפשר להשיג בימינו מידע מדויק על כל דגם של כל מכונית באינטרנט. כדאי לבדוק את ניצולת הדלק של הדגמים השונים. בחירת דגם חסכוני בדלק גם תועיל לכיס שלנו וגם תועיל לכדור הארץ. אל לנו לשכוח שרכבים מסחריים זקוקים ליותר דלק ממכונית רגילה – גם אם מדובר הרבה פעמים בסולר – ועל-ידי בדיקה מוקדמת נוכל להגיע לחיסכון משמעותי בהוצאות שלנו.

מטען ונוסעים

ישנם דגמים שמותאמים להעברת מטען גדול שבהם לא השקיעו מעבר לצורך בנוחות הנוסעים. מצד שני ישנם דגמים שמותאמים לנסיעה של הרבה אנשים עם כל הציוד שלהם ובהם הושקעה מחשבה בכל הקשור לנוחותם של הנוסעים. מובן מאליו שאם אנחנו מתמקדים בהובלת נוסעים עלינו לבחור דגם שמדגיש את נוחות הנסיעה. אם כל מה שנדרש הוא נפח גדול כדי להעביר הרבה מטען אין צורך בדגם עם מקומות לנוסעים רבים.
כאשר לעסק יש גם ציוד וגם פועלים שצריך לשנע ממקום למקום יש למצוא דגם שמהווה פשרה מוצלחת בין הצרכים השונים.

אבזור

נוחות אולי איננה ראשונה במעלה בסדר העדיפויות שלנו כשאנו בוחרים מכונית אבל מותר להקדיש תשומת לב גם לענייני נוחות. דגמים שונים של מכוניות מסחריות, מציעות רמות אבזור משתנות. חלק מהאבזור חשוב גם מבחינה טכנית כמו פונקציות שקשורות להטענה נוחה של מטענים. אבזור אחר קשור לנוחות שלנו כנהגים וכנוסעים.

השכרת רכב עם וו גרירה

אבזור ספציפי שכדאי לחשוב עליו הוא וו גרירה כשיש לנו צורך ברכב שיכול לסחוב נגרר כלשהו. מכוניות המצוידות בוו גרירה מאפשרות לנו להעביר מטענים גדולים יותר לפי הצורך, או לגרור עגלות ייעודיות כמו גנראטור נגרר וכדומה. השכרת מכונית עם וו גרירה איננה אפשרית בכל חברה וכדאי לבדוק מראש את האפשרויות. בכל מקרה, חשוב לוודא שמדובר בוו גרירה שמתאים לציוד הנגרר שיש ברשותנו.

בטיחות

חושב לא להזניח את הפן הבטיחותי .בדקו מהם מרכיבי הבטיחות שיש בדגמים השונים של מכוניות מסחריות; בדקו גם אם רמת האבזור הבטיחותי גבוהה או נמוכה. וודאו גם שהביטוח של המכונית המוצעת מתאים לכם ומכסה את כל או רוב האפשרויות. נזכיר שוב: נהיגת במכונית מסחרית אינה זהה לנהיגה באוטו רגיל ויש להקדיש תשומת לב מספקת לענייני בטיחות.

השכרת רכב מסחרי – שאלות ותשובות

השכרת רכב מסחרי – למה היא טובה? האם היא משתלמת כלכלית או לא? אילו שיקולים צריך לקחת בחשבון, לפני שממהרים להזמין רכב מסחרי? והאם רישיון הנהיגה שברשותכם, אכן יאפשר לכם לנהוג על רכב מסחרי? כל התשובות – במאמר שלפניכם.

השכרת רכב מסחרי מיועדת למגוון מטרות, כמו הובלת ציוד או מטען (כמו רהיטים, סחורות ועוד), או הסעת נוסעים (לדוגמא, בשביל אירוע משפחתי כמו חתונה, שמצריך ארגון טרמפים לאורחים שאינם ניידים). השכרת רכב גדול גם מתאימה לטיולים משפחתיים (קמפינג), שמצריכים שינוע של חפצים רבים.

צריכים להוביל מטען או ציוד כבד?

נשאלת השאלה – למה לשכור רכב מסחרי במקום להזמין שירות הובלות? ובכן, גם בעלי עסקים וגם אנשים פרטיים, לעיתים מעדיפים להוביל בעצמם את הציוד שלהם, באופן עצמאי, ללא תלות בשירות הובלות. עם זאת, לא תמיד ניתן לדחוס את הציוד ברכב פרטי קטן, מכיוון שלעיתים מדובר בחפצים מאסיביים וגדולים. כמו כן, אין ספק שישנו השיקול הכלכלי: שכירת רכב מסחרי זולה יותר לעומת שכירת חברת הובלות.

נציין כי במידה ומדובר בעסק קטן, שמידי פעם זקוק לרכב מסחרי, אזי השכרת רכבים מסחריים זולה משמעותית, לעומת החזקה של רכב מסחרי באופן קבוע. קיימת גם אפשרות של השכרת רכב מסחרי ליום אחד בודד או למספר ימים. דהיינו, אין שום צורך ב”חתונה”. אין פה שום התחייבות לתקופה ארוכה. אפשר להתחייב לזמן קצרצר, ולאחר מכן, אם יש צורך, להאריך את תקופת ההשכרה.

איזה רכב מסחרי לשכור?

ישנם מגוון שיקולים, שישפיעו על בחירתכם – כאשר אתם מחפשים רכב גדול להשכרה:

  • אם יש לכם מטען גדול, בוודאי תעדיפו השכרת מסחרית גדולה, שמתאימה להעמסת מטען גדול. אם אין לכם מטען גדול, אין צורך שתשלמו על רכב גדול במיוחד.
  • אם אתם מעוניינים להסיע פועלים, בחרו רכב אשר מיועד להסעת נוסעים. לכן, כשאתם מעוניינים להשכיר רכב, חשוב שתגדירו מהי המטרה שעבורה אתם מעוניינים להשכיר.
  • אחד השיקולים החשובים בבחירת רכב, הוא תקציב. כדאי לקחת בחשבון כי רכבים מסחריים זקוקים לדלק רב יותר לעומת מכוניות רגילות ולכן, מומלץ לבחור ברכב חסכוני בדלק.
  • חשוב לוודא כי רישיון הנהיגה שברשותכם, אכן יאפשר לכם לנהוג על הרכב המסחרי שאתם מעוניינים לשכור – נרחיב על כך בהמשך.

מי רשאי לנהוג על רכב מסחרי?

התשובה תלויה בסוג הרישיון שיש לכם. קיימים כמה סוגים של רישיונות נהיגה:

רישיון דרגה B

אם יש לכם רישיון B, תוכלו לנהוג על רכב שמשקלו עד 3.5 טון (כלומר, 3,500 ק”ג) ולהסיע עד 8 נוסעים מלבד הנהג. באפשרותכם לגרור נגרר שמשקלו מגיע עד 1,500 ק”ג. חשוב לציין כי ישנו רכב מסחרי במשקל 3.5 טון, פיג’ו בוקסר, שאפשר לנהוג עליו עם רישיון מסוג זה. חשוב לציין שאם רישיון הנהיגה שלכם הינו מדרגה B והוצא לפני 2007 – תוכלו לנהוג על רכב שמשקלו 3.5 טון ומעלה.

אם אתם מעוניינים ברכב “כבד” יותר ולהסיע מעל 8 נוסעים, תיאלצו להחזיק ברישיון נהיגה מסוג C1 (שעליו נרחיב בהמשך).

רישיון נהיגה – דרגה C1

עם רישיון זה, תוכלו לנהוג על רכב שמשקלו הכולל הינו מעל 3,500 ק”ג, עד 12,000 ק”ג ובאפשרותכם לגרור נגרר שמשקלו עד 3,500 ק”ג.

רישיון נהיגה – דרגה C

עם רישיון זה, תוכלו לנהוג על רכב שמשקלו מעל 12,000 ק”ג ובאפשרותכם לגרור נגרר שמשקלו עד 3,500 ק”ג.

רישיון נהיגה – דרגה C+E

עם רישיון זה, באפשרותכם לנהוג על רכב שמשקלו מעל 3,500 ק”ג, אף עם נגרר או נתמך.

מעוניינים בנגרר? כמה מילים על השכרת רכב עם וו גרירה

רכב עם וו גרירה מתאים למי שמעוניין להוביל משא – לדוגמא, להעביר רהיטים או לגרור עגלות ייעודיות (כגון גנרטור נגרר וכו’). עם זאת, כדאי לדעת שלא כל חברה המציעה מסחריות להשכרה, תאפשר לכם להשכיר וו גרירה, כך שכדאי לוודא את העניין לפני שאתם סוגרים עמה.

לסיום, אנו מקווים שהשכרת רכב מסחרי תפתח לכם עולם מלא אפשרויות חדשות, ללא תלות בגורמים חיצוניים, כגון שירותי הובלה. נסיעה נעימה!

הערה: רשאים לנהוג ברכב מסחרי גדול (רכב במשקל 3.5 טון ומעלה): בעלי רישיון ג׳ וכן בעלי רישיון ב׳ שהוצא לפני 2007.

אנו באביטל מחזיקים צי של רכבים מסחריים להשכרה לכל מטרה. נשמח לסייע לכם את הרכב המושלם לצרכיכם, בהתאם לתקציב שלכם.

להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו: 03-5794076

סגירת תפריט
Call Now Button
שלח לנו הודעה
שלח לנו הודעה בוואטסאפ
הי, כאן צוות אביטל השכרת רכב, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן