home

מחפשים חברת השכרת רכב?

חברת אביטל השכרת רכב מציעה שירותי השכרת רכב.
השירותים כוללים: שירותי השכרה לתקופה קצרה או ארוכה
ושירותי השכרה תפעולית.
החברה אינה מבצעת חיוב של לקוחותיה בשבתות ובחגי ישראל.

ניתן למצוא מגוון רכבים להשכרה ברמות שונות

רכבים להשכרה גיר רגיל
רכבים להשכרה גיר אוטומטי
רכבים מסחריים להשכרה
רכבים להשכרה 7-9 נוסעים
ניתן למצוא באתר מידע נוסף גם על מכירת רכב יד שניה

להזמנות ומידע נוסף התקשרו 03-5794076

 

איך בוחרים חברת השכרת רכב: המגוון הוא הבעיה וגם הפתרון

בימים אלה, בכל מקום ובכל תחום, בהם אפשרויות הבחירה נראות בלתי מוגבלות וההיצע הקיים הוא עצום. כל שצריך לעשות זה להצביע ולומר “את זה אני רוצה” אבל איך יודעים מה אנחנו רוצים? לעיתים, השפע או המלצות מסנוורות את עיננו. בתקופות כאלה, צריך לדעת לעשות בחירה מושכלת ולבחור לאחר שבדקתם את היתרונות.

המצב הוא כזה גם כשניגשים לבחור חברת השכרת רכב. כאשר אנחנו מחפשים חברת השכרה שעימה נעבוד בטווח הארוך ולא רק באופן חד פעמי, הבסיס לבחירה נכונה הוא בדיקת הדברים שהחברה מציעה – זאת אומרת, לדעת שיש בחברה את כל מה שאנחנו צריכים, בזמנים שונים ובמצבים שונים. התחום של השכרת רכב הוא תחום שכולל בתוכו שירותים שונים. לפני שבוחרים חברת השכרת רכב כדאי וחשוב לבדוק אם חברת ההשכרה אכן מספקת את כל מגוון השירותים הללו ושהיא יכולה לתת מענה עבורכם בכל מצב ובכל זמן.הנה כמה תחומים חשובים שחשוב שתוכלו לקבל בהם מענה מחברת השכרת הרכב שלכם:

 
רכב בעל תיבת הילוכים ידנית:

בין אם אתם מאלה שאוהבים להרגיש את חווית הנסיעה בעזרת רכב עם גיר הילוכים רגיל ובין אם אתם מעוניינים לשכור רכב לנסיעה ארוכה ומחפשים רכב חסכוני יותר בדלק – כדאי שלחברת ההשכרה תהיינה מכוניות מהסוג הזה.

 
רכב בעל תיבת הילוכים אוטומטית:

במידה ורוב הנסיעות שלכם הן בתוך העיר, אתם בוודאי יודעים כי קיימת אפשרות שתמצאו את עצמכם בפקק מדי פעם, בלשון המעטה. במקרים אלה כדאי לדבוק ברכבים האוטומטים.

 
מכוניות במגוון נפחי מנוע:

כדאי לשים לב כי קיים מבחר של מכוניות לבחירתכם בהתאם למשימה שאתם צריכים לבצע בעזרת המכונית השכורה. אין צורך לשכור מכונית בנפח גדול בשביל לבזבז דלק.

 
השכרת רכב מסחרי:

רכב מסחרי יכול לתת פתרון למגוון אפשרויות – בין אם להסעת עובדים או בין אם להובלת משרד קטן. חשוב שתהיה אפשרות לשכור רכב שכזה מחברת ההשכרה.

 
רכב בעל 7-9 מקומות:

רכב בעל 7-9 מקומות נותן פתרון מצוין לא רק למשפחות מרובות ילדים המעוניינות לצאת לחופשה, לנסיעות משפחתיות ארוכות בהן אתם מעוניינם לנסוע בצורה מרווחת או לקחת איתכם אדם נוסף, או אפילו לטיול שבו מספר חברים נוסעים יחד וחולקים בעלויות השונות; הוא גם הכרחי לנסיעה לכנס או לפגישה מרובת משתתפים.

 
רכב דיזל:

רכבי דיזל טובים לנסיעות ארוכות וחסכוניים יותר מבחינה כלכלית. אמנם עלות תדלוק בדיזל הינה יקרה יותר, אך צריכת הבנזין לקילומטר הינה קטנה יותר וכך כלכלית יותר. לכן, חשוב לשקול לשכור רכב כזה בעת הצורך.

 
השכרה לשומרי שבת:

במידה ואתם שומרי שבת, אין סיבה שתשלמו את מחיר ההשכרה על שבתות וחגים אם אתם לא נוסעים ברכב. יחד עם זאת, אין שום הגיון להחזיר את רכב ההשכרה לחברה בכל סוף שבוע, במידה ושכרתם את הרכב לתקופה ארוכה, רק כדי לא לשלם את עלות ההשכרה. לכן חשוב לבדוק כי קיימת אפשרות לשלם רק את עלות הביטוח ולא עלות השכרה מלאה.

 
השכרה ליום אחד:

חשוב לבדוק כי לא קיימת הגבלה על מינימום כמות ימים בהם ניתן לשכור רכב. לעיתים קיים הצורך לשכור רכב רק ליום אחד, לאירוע או למקרה שהרכב הפרטי במוסך, לכן כדאי לבדוק כי קיימת אפשרות שכזאת.

 
השכרה לנהגים חדשים:

חלק גדול מחברות ההשכרה לא מאפשרות לנהגים חדשים או צעירים לשכור רכבים, מהסיבה שקיים סיכון גבוה יותר לתאונה עקב חוסר נסיון על הכביש. אך לעיתים, גם נהג צעיר צריך לשכור רכב וחשוב שתהיה לו האפשרות לעשות כך. מומלץ לשים לב אם קיימות מגבלות מסוימות עבורו או תוספת תשלום כמו עלות ביטוח נוספת.

 
כיסא לתינוק:

השכרת כסא לתינוק היא פתרון מצוין במקרים בהם להורים החדשים אין רכב פרטי משלהם והם צריכים להוציא את התינוק מבית החולים, או לנסוע בימים הראשונים לטיפת חלב או לרופא הילדים. במידה וההורים יודעים כי אין להם הרבה נסיעות, אין צורך לרכוש סל קל או כסא תינוק, אלא פשוט לשכור כסא כזה בעת הצורך.

 
השכרת GPS:

בין אם אתם תושבי הארץ ולא מכירים את הכבישים בצורה טובה, או בין אם יש לכם אורחים מחו”ל שכלל לא מכירים את הכבישים, על מנת שלא לטעות בדרך ולקבל, הכוונה מדוייקת כיצד להגיע ממקום למקום, כדאי שתהיה אפשרות לשכור גם GPS. אמנם קיימות אפליקציות שונות המבצעות את אותה פעולה בסמארטפונים, אך כולנו יודעים כי לאפליקציות אלה נטיה לרוקן את הסוללה של הטלפון הנייד ולכן קיימת סכנה כי באמצע הדרך הטלפון יכבה ולא תוכלו לנווט ממקום למקום. שימוש ב-GPS פותר את הבעיה.

 

הערה: רשאים לנהוג ברכב מסחרי גדול (רכב במשקל 3.5 טון ומעלה): בעלי רישיון ג׳ וכן בעלי רישיון ב׳ שהוצא לפני 2007.

לסיכום, קיימים מספר פרמטרים אותם יש לבדוק לפני שבוחרים בחברת השכרה מסוימת. מעבר לכך אל תשכחו לבדוק גם את השירות ואת העלות. כך תבטיחו לעצמכם גמישות מרבית בכל מצב ובכל זמן.

נסיעה טובה.

לפוסט הזה יש תגובה אחת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
Call Now Button
שלח לנו הודעה
שלח לנו הודעה בוואטסאפ
הי, כאן צוות אביטל השכרת רכב, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן