השכרת עגלה נגררת – זה פשוט וקל

עגלה נגררת מגדילה באופן משמעותי את יכולות הנשיאה של הרכב וניתן באמצעותה לבצע פעולות שהרכב הקיים כלל אינו מסוגל לעמוד בהן. כיצד זה קשור אליכם? כפי שתבינו מייד, השכרת עגלה נגררת היא דבר אפשרי גם עבורכם ותוכלו לנצל זאת למגוון רחב של שימושים.

השכרה של עגלה נגררת – התנאים וסוגי הרכבים

יש לכם רישיון ב’ שהוצא אחרי שנת 2007? ברכות! ההיתר שלכם ברישיון מאפשר לכם לנהוג בכלי רכב של עד 3.5 טון שגורר עגלה נגררת של עד 1,500 ק”ג (כולל משקל העגלה עצמה). כמובן שיש להתחשב גם במה שכתוב בספר הרכב באשר ליכולות הנשיאה של הרכב עצמו, שכן לא כל סוג של רכב רשאי לגרור עגלה נגררת. רוצים דוגמאות? בבקשה:

  • פיאט דובלו – רכב מסחרי שאינו גדול אך עדיין חזק מאוד, עם מנוע טורבו והוא מסוגל לגרור עגלה עם בלמים במשקל של עד 750 ק”ג.
  • רנו טראפיק (ארוך) – רכב בקטגוריה משקלית של עד 3.5 טון, חזק מאוד, עם מנוע טורבו דיזל וגם קבינה גדולה והוא מסוגל לגרור עגלה במשקל של עד 1,500 ק”ג.
  • סיטרואן ג’אמפי ארוך – עם מאפיינים די דומים כמו של רנו טראפיק. גם עליו ניתן לנהוג עם רישיון ב’ וממש אין צורך ברישיון לרכב כבד.

אם הוצאתם רישיון ב’ רגיל לפני שנת 2007, באותה תקופה התנאים היו מעט אחרים, כך שעבורכם קיים היתר לנהוג גם על רכבים של מעל 3.5 טון.

כיצד מחברים עגלה נגררת לרכב?

כלי הרכב שתוארו לעיל הינם כלי רכב מסחריים מבוקשים ביותר, בשל הכוח האדיר שהם מספקים, חווית הנהיגה המדהימה, היציבות על הכביש, האבזור והחיסכון בדלק. בכל כלי הרכב הללו אך כמו כן, גם בכלי רכב אחרים, קיים אלמנט שדרכו מחברים את העגלה הנגררת לרכב. אלמנט זה קרוי וו גרירה והוא מגיע כחלק בלתי נפרד מהרכב או לחלופין, מותקן בשלב מאוחר יותר רק אחרי קבלת היתר. בכל מקרה, הדבר חייב להופיע ברישיון הרכב בסעיף מיוחד הקרוי “היתר וו גרירה”.

כיצד חברת השכרת רכבים תוכל לעזור לכם?

אם אתם מעוניינים לבצע הובלה עצמית של דירה, משרד או חפצים אישיים, לצאת לטיול טבע ולא להשאיר שום דבר בבית, להוביל גנרטור, טרקטורון או אופנוע וכל דבר אחר, השכרת עגלה נגררת היא פתרון מעולה עבורכם. אם יש לכם רכב פרטי (כמו רכב שטח) או רכב מסחרי עם וו גרירה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות אל סוכנות מתאימה ולשכור ממנה עגלה נגררת. אין לכם רכב מתאים? תוכלו בחברת ההשכרה לשכור הן רכב מתאים עם וו גרירה ובנוסף גם עגלה נגררת. חבל שלא תנצלו זאת!

 

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
Call Now Button
שלח לנו הודעה
שלח לנו הודעה בוואטסאפ
הי, כאן צוות אביטל השכרת רכב, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן