השכרת רכב להובלה קטנה – משתלם מכל הבחינות

לפחות פעמיים בשנה, הישראלי הממוצע זקוק לשירותי הובלה קטנים יחסית – מעבר דירה של סטודנטים שאין ברשותם ציוד רב, הובלה של פריט ריהוט או מכשיר חשמלי/אלקטרוני גדול וכבד שרכשנו וכו’. עד לא מזמן, לא משנה מה היה גודל ההובלה, נאלצנו להזמין שירותי הובלה יקרים עם משאית גדולה. כיום סוף כל סוף יש פתרון הרבה יותר זול ומשתלם – השכרת רכב מסחרי קטן שמאפשר לבצע כל הובלה שרוצים באופן עצמאי, מבלי להיות תלויים באחרים.

אילו סוגי רכבים מתאימים להובלה קטנה?

האפשרות להשכיר רכב מסחרי קטן למטרות הובלה כמעט שלא הייתה קיימת בישראל לפני כמה שנים. אלא שריבוי ההובלות בסדר גודל קטן/בינוני, לצד מחירי שירותי ההובלה היקרים להחריד, הובילו את חברות השכרת רכבים להציע את האופציה, ועם ישראל מסתער בהמוניו. השכרת רכב להובלה קטנה דרך חברה איכותית תאפשר לכם לבחור מבין מגוון רחב של רכבים מסחריים, גדולים אבל לא מדי, שחלקם הגדול אינו מצריך רישיון נהיגה מיוחד. ככה שגם אתם, שכל חייכם נהגתם על רכב קטנטן, תוכלו להסתדר נפלא עם הרכב המדובר. ברשימת הרכבים ניתן למצוא רכבים נפלאים, אמינים וחסכוניים כגון פיאט דוקאטו, סיטרואן ג’מפי, רנו טראפיק, פג’ו בוקסר ורבים אחרים, בהם תוכלו להעמיס חפצים של משרד בגודל סטנדרטי או דירת חדר-שניים ללא בעיה.

השכרת רכב למטרות הובלה – האם זה באמת כל כך כדאי?

היתרון המהותי מכולם כאשר מדברים על השכרת רכב להובלה קטנה הוא, ללא ספק, הפן הכספי. מבלי להיכנס למספרים עצמם, ברור שמדובר על חיסכון אדיר, שעשוי להגיע לאלפי שקלים. אבל זה בהחלט לא היתרון היחיד:

  • בזמן שלכם – בהשכרת רכב, אתם לא כפופים ללוחות הזמנים של חברת ההובלות, לעיכובים ולאיחורים ולשאר הרעות החולות של הענף. מעבר לעניין הנוחות, זה גם עשוי לספק לכם חיסכון נוסף – שוכרים את הרכב ביום החופשי שלכם (שישי או כל יום אחר) ולא נאלצים לבקש יום חופש מהבוס.
  • דאגה לחפצים – אם כל הכבוד לרמת האכפתיות של עובדי חברת ההובלות, ברור שכאשר אתם מטפלים בחפצים וברהיטים שלכם, אתם עושים זאת ביותר דאגה וזהירות. נכון, יש ביטוח כלשהו לנזקים, אבל ה”ביטוח” האמין ביותר הוא הזהירות שלכם לא לפגוע בחפציכם האישיים.
  • מחיר ידוע מראש – אנשים רבים שבחרו חברת הובלות להעברה קטנה, גילו לפתע שחפציהם לא נכנסו במשאית שהגיעה בפעם אחת. המשמעות – עיכוב בזמן העבודה, וכפועל יוצא – המחיר קפץ. בכלל, כששוכרים חברת הובלה, אתם לא תמיד יודעים מה באמת יהיה המחיר הסופי. תמיד צצות איכשהו דרישות לטיפים ותוספות תשלום נוספות. כשמשכירים רכב, המחיר ידוע מראש.

אגב, חברות השכרת רכב שונות אינן דורשות תשלום עבור יום שבת. אל תהססו לשאול. חלקן אף יאפשרו לכם להשכיר את הרכב במזומן וללא פיקדון, מה שיכול להקל עליכם מאוד.

 

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
Call Now Button
שלח לנו הודעה
שלח לנו הודעה בוואטסאפ
הי, כאן צוות אביטל השכרת רכב, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן