השכרת מסחרית גדולה רישיון ב – המידע לשוכר

האם אי פעם עלה אצלכם הצורך להשתמש ברכב מסחרי גדול? דעו לכם כי הדבר בהחלט אפשרי עבורכם וכי אינכם חייבים להיות בהכרח בעלי רישיון לרכב משא כבד. כשמדובר על השכרת מסחרית גדולה – רישיון ב’ בלבד נדרש, אותו רישיון פרטי רגיל שהוצאתם כשלמדתם נהיגה. על סוג רישיון זה ועל האפשרויות שהוא פותח בפניכם, תוכלו לקרוא מייד.

על אילו סוגי רכבים ניתן לנהוג עם רישיון ב’ רגיל?

אם לא ידעתם, רישיון הנהיגה הרגיל שלכם (רישיון ב’) מקנה לכם היתר נהיגה לא רק על רכבים פרטיים אלא גם על מסחריים. הרכבים הפרטיים מיועדים מראש לרישיון בסיסי זה ולכן ברוב הזמן אין אנו מודעים לכך שההיתרים שהרישיון הזה מקנה לנו הינם הרבה מעבר לרכב ה- “פרייבט” הסטנדרטי. להלן פירוט של מה שמאפשר רישיון ב’ למחזיקים בו:

  • ניתן להסיע עד 8 אנשים ברכב בנוסף לנהג, בסך הכל 9 אנשים (ברכבים שמאושרים לכך ברישיון הרכב).
  • ניתן לנהוג ברכב מסחרי עד 3.5 טון או לחלופין, עבור מי שהוציא רישיון לפני שנת 2007, עד 4 טון. מסחריות מומלצות בקטגוריה זו שתוכלו לשכור הינן למשל פיאט דוקאטו, רנו טראפיק ופג’ו בוקסר.
  • נגרר – נהגים עם רישיון ב’ יכולים להשתמש בנגרר עד 1,500 ק”ג (כמובן, רק כאשר קיים וו גרירה וכאשר רישיון הרכב כולל את האפשרות לוו גרירה).

בנוסף, רישיון ב’ מאפשר לנהוג במגוון רחב של רכבים נוספים דוגמת טרקטורון ורכבי חילוץ שונים, במשקלים שצוינו לעיל.

לאילו צרכים כדאי לשכור מסחרית גדולה?

אז הבנתם כי עבור השכרת מסחרית גדולה, רישיון ב’ מספיק בהחלט. להלן השימושים עבורם תוכלו לנצל סוג רכב שכזה:

  • הובלות – הובלה עצמית של דירה, משרד או חפצים בודדים ממקום למקום, מה שיאפשר לכם לוותר על שירותיה של חברת הובלות יקרה.
  • משא – מעוניינים לצאת לטיול כל המשפחה? עם מסחרית גדולה תוכלו להעמיס על הרכב כל מה שתרצו לקמפינג, הכל כולל הכל, מקרר קטן, כסאות, שולחנות ואפילו גנרטור. במידה ותבחרו ברכב עם נגרר, גם אופנוע ים או סירה תוכלו לקחת איתכם ללא בעיה.
  • הסעה – רישיון ב’ מאפשר להסיע עד 8 אנשים ברכב בנוסף לנהג. אז אם אתם משפחה, חברים או צוות עובדים שמעוניינים להתנייד ממקום למקום (טיול, אירוע וכו’), זו הזדמנות שלכם לחסוך יציאה של מספר כלי רכב ולצמצם את העלויות.

ישנן חברות השכרה שאף יציעו לכם השכרה של מסחריות גדולות במסלולים משתלמים ונוחים במיוחד, למשל השכרה במסגרת מסלול שמירת שבת, בו לא משלמים על ימי שבת וחג, מסלול השכרה במזומן, ללא צורך בהשארת פיקדון ועוד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
Call Now Button
שלח לנו הודעה
שלח לנו הודעה בוואטסאפ
הי, כאן צוות אביטל השכרת רכב, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן