עגלות להשכרה – מידע מועיל בנושא

אם אתם זקוקים לעגלה נגררת, בוודאי תשמחו לדעת כי כיום תוכלו לשכור אותה בחברות השכרת רכבים רבות. מדובר בשירות שיכול לעזור לכם בתרחישים רבים והוא גם לא חייב להיות יקר, במיוחד אם תפעלו בחכמה ותבצעו את ההשכרה במסגרת מסלול שכולל גם השכרה של רכב מתאים. סקרנים לדעת יותר על עגלות להשכרה? הישארו איתנו.

עגלה נגררת – לשם מה צריך את זה?

עגלות נגררות משמשות למגוון רחב של צרכים – הובלת דירות, חפצים בודדים, כלי רכב קטנים, ציוד עבודה, בעלי חיים, ציוד קמפינג ועוד. עגלה נגררת למעשה מגדילה את נפח האחסון של כל רכב, בין אם מדובר ברכב משפחתי או רכב שטח ובין אם ברכב מסחרי עם קבינה גדולה. מה שחשוב זה שיהיה מדובר ברכב שאכן רשאי לגרור עגלה נגררת, מה שאמור להיות כתוב בבירור ברישיון הרכב.

למי מותר להשכיר עגלה נגררת?

כל אדם בעל רישיון פרטי יכול לשכור עגלה נגררת. אם הרישיון שלכם הוצא לפני שנת 2007 תוכלו להשתמש בכלי רכב מעל 3.5 טון שגורר עגלה של עד 1,500 ק”ג (כולל משקל העגלה). אם הוצאתם את הרישיון לאחר שנת 2007, אתם רשאים לנהוג על רכב של עד 3.5 טון בלבד ולגרור עגלה של עד 1,500 ק”ג.

אילו סוגי עגלות נגררות ניתן לשכור?

רוחב העגלות אסור שיעלה על רוחבו של הרכב, במקרה של רכבי פרטיים. ברכבי משא גדולים מותרת חריגה של עד 20 ס”מ בכל צד. שטחן של העגלות אף הוא נקבע בחוק, כאשר עגלות קטנות שטחן אינו אמור לעלות על 4.1 מ”ר, עגלות בינוניות 4.8 מ”ר ועגלות גדולות יותר (של עד 1,500 ק”ג) כ-5.6 מ”ר.

עגלה להשכרה – דגשים בבחירת החברה

חברות השכרת רכבים רבות מתעסקות בימינו גם בכל הקשור לנושא עגלות להשכרה. חשוב כי תיבחרו בחברה שמציעה לכם צי עגלות מגוון, כך שתוכלו לבחור בעגלה שבאמת תתאים לצרכים שלכם, לתקציב שלכם וגם לסוג רישיון הנהיגה שלכם. חברה מובילה בתחום גם תציע לכם מחירים משתלמים במידה ותשכירו ממנה גם את הרכב ולא רק את העגלה (זכרו – לא כל רכב מתאים לגרור עגלה ולכן רצוי להתייעץ עם נציגי חברת ההשכרה).

עוד מסלול השכרה שכדאי לברר לגביו הוא מסלול שמירת שבת, מה שלא כל חברה מציעה. באמצעותו תוכלו להוזיל במחיר בצורה משמעותית מאחר ולא יגבה מכם תשלום על ימי שבת וחג אלא רק תשלום עבור ביטוח. בנוסף ישנן חברות שיציעו לכם הנחות אם הינכם לקוחות קבועים וגם אפשרות להשאיר פיקדון במזומן ולא בכרטיס האשראי שלכם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
Call Now Button
שלח לנו הודעה
שלח לנו הודעה בוואטסאפ
הי, כאן צוות אביטל השכרת רכב, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן