רכב מסחרי לצרכים עסקיים

בשנים האחרונות, עסקים רבים פונים לחברות השכרת רכב ומבקשים רכב מסחרי חדיש. יתכן שתופתעו לדעת, אך רכב מסחרי אינו חייב להיות מגושם, קשה לנהיגה וגדול מימדים. היום יש מגוון רב של דגמים, ביניהם תמצאו רכבים מסחריים עד 4 טון שקל לתפעל אותם, לנהוג בהם ולמצוא חנייה. בנוסף, אין צורך ברישיון מיוחד עבורם.

למי מתאים רכב מסחרי?

רכב מסחרי שכור מתאים למגוון אנשי מקצוע: גננים, חשמלאים, מרכיבי דודים, טכנאים שונים, אנשי מכירות ועוד. הוא גם מתאים במיוחד לחברות שמתמחות בתחומים שונים כמו חברות שמסיעות עובדים, חברות שמעבירות סחורה ממקום למקום (משלוחי פרחים, לדוגמה) ועוד.

מהם היתרונות של רכב מסחרי שכור?

רכב מסחרי מציע יתרונות רבים, גם לעסקים חדשים בתחילת דרכם וגם לעסקים גדולים שמחזיקים צי רכבים גדול:

  • רכב מסחרי יחסוך לכם בעלויות של שליחויות ומשלוחים – אם אתם עסק שעובד מול לקוחות וחלק מההתנהלות שלכם הוא לשלוח ולאסוף מהם מוצרים, רכב מסחרי שכור יחסוך לכם את עלויות המשלוח היקרות.
  • רכב מסחרי יחסוך לכם דלק – רוב הרכבים המסחריים פועלים על מנוע דיזל חסכוני בדלק ולכן אידיאליים לנסיעות ארוכות בכל רחבי הארץ. החיסכון בדלק הוא משמעותי לעסקים, במיוחד הקטנים והבינוניים. מאחר ומחירו של הדלק ממשיך להתייקר, מדובר ביתרון חשוב לכל עסק באשר הוא.
  • תוכלו להשתמש ברכב המסחרי לצרכי שילוט ופרסומת – תוכלו לעשות מה שחברות רבות וגדולות עושות כבר מזה זמן רב: לנצל את הרכב המסחרי שלכם לפרסומת יפה ומעוצבת, עם מספר טלפון גדול ובולט, לוגו שלכם וכו’. כך אתם נהנים מפרסומת חינמית.
  • אם יש לכם עסק חדש, תיהנו מחסכון בהוצאות – במידה ויש לכם עסק מתחיל, תוכלו לשכור רכב מסחרי במקום להשקיע סכום לא מבוטל ברכישת רכב חדש. כך תחסכו לעצמכם הוצאה גדולה ומעיקה. בנוסף, תחסכו לעצמכם גם זמן יקר. ועל כך – מייד נפרט בסעיף הבא…
  • רכב מסחרי יחסוך לכם זמן יקר והתעסקות עם בירוקרטיה – אחזקה של מכוניות היא עניין מעיק ולא פשוט. יש לתחזק אותן באופן מתמשך, לטפל בהן, לעקוב אחרי הבירוקרטיה וכו’ – בהחלט כאבי ראש שאתם יכולים לחסוך בקלות עם רכב מסחרי שכור. במקום להתעסק עם הרכב, תוכלו להתרכז בעסק שלכם ולהשאיר בידיה של חברת השכרה את כל הבירוקרטיה המעיקה.
  • רכב מסחרי חדיש יעשה על הלקוחות שלכם רושם נפלא – כפי שציינו, רכישת רכב מסחרי חדיש היא עניין יקר. במקום להסתפק ברכישת רכב בלוי וישן או להשקיע סכומים גבוהים ברכישת רכב, עדיף לשכור מסוכנות השכרה רכב מסחרי, חדש וחדיש, נאה ומרשים. רכב זה הוא סמל סטאטוס של ממש. הוא יסייע לכם להרשים את הלקוחות וליצור רושם של עסק מכובד, אמין ומצליח.

הערה: רשאים לנהוג ברכב מסחרי גדול (רכב במשקל 3.5 טון ומעלה): בעלי רישיון ג׳ וכן בעלי רישיון ב׳ שהוצא לפני 2007.

אנו ב”אביטל השכרת רכב” נשמח להעמיד לרשותכם מגוון רכבים מסחריים חסכוניים בדלק, חדישים ובמצב מצוין!

לקבלת הצעת מחיר לרכב מסחרי

בתנאים משתלמים במיוחד חייגו: 03-5794076

סגירת תפריט
Call Now Button
שלח לנו הודעה
שלח לנו הודעה בוואטסאפ
הי, כאן צוות אביטל השכרת רכב, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן