השכרת רכב עם עגלה – רעיון מבריק!

אם גם אתם זקוקים לרכב גדול באופן חד פעמי או מדי פעם, אך אין לכם רישיון לרכב גדול מידי, השכרת רכב עם עגלה יכולה להיות פתרון מצוין עבורכם. במחיר נמוך יחסית תוכלו להוביל חפצים ורהיטים, להעמיס את האוטו בכל טוב לטיול המשפחתי או לבצע את המשימה המקצועית שנכנסה לכם באופן מיטבי. רוצים לדעת יותר על האפשרות הנהדרת הזאת? הישארו עימנו.

מדוע אנשים שוכרים רכב עם עגלה?

השכרה של רכב עם עגלה כמעט לא הייתה אפשרית בישראל עד לפני שנים לא רבות. אבל שילוב בין מספר נסיבות הוביל לצורך בכך וכפועל יוצא, חברות השכרה שונות החלו להציע זאת. מהן אותן נסיבות? הנה העיקריות שבהן:

  • ריבוי משלוחים – בניגוד לעבר, היום הכול קונים ברשת. כולל ריהוט, מקררים ומה לא. במקרה הזה, פעמים רבות החיסכון הולך לאיבוד בשל מחירי משלוח גבוהים. לא עוד! כל שעליכם לעשות הוא לשכור רכב עם עגלה במחיר משתלם ולאסוף את המוצרים בעצמכם.
  • אחזקת רכב יקרה – העלייה במחירי הדלק והביטוחים גרמה לבעלי עסקים רבים לוותר על רכב צמוד ופשוט לשכור מדי פעם רכב גדול עם עגלה בהתאם לצורך. תאמינו לנו, זה חיסכון ענקי.
  • לנסוע לחופשה בכיף – גם תחום הקמפינג צבר תאוצה וההבנה שלא אמורים לסבול בצפיפות כל הדרך לנחל/יער הובילה רבים לשכור רכב עם עגלה, כך שיש מקום לכל החפצים.
  • מחירי חברות ההובלה – גם בתחום זה יקר היום באופן משמעותי מאשר לפני עשור או שניים. לא חבל על אלפי שקלים אבודים? השכרת רכב עם עגלה יכולה להספיק להעברה של דירה או משרד במחיר מוזל בהרבה.

המידע שחשוב להכיר לפני ששוכרים רכב עם עגלה

לפני ששוכרים רכב עם עגלה, חשוב לדעת מספר דברים: ראשית, דעו שאם תבחרו עגלה שמשקל ההעמסה המקסימלי שלה מעל 1,500 ק”ג, תזדקקו לרישיון ג’, כמו גם מערכת בלימה עצמאית. עבור עגלה ששוקלת פחות, רישיון ב’ רגיל יספיק. שנית, עגלה סטנדרטית מגיעה באורך של כ-2.5 מטרים ורוחב המתקרב ל-1.4. על כן בדקו מה גודל העגלה המוצעת לכם ואם היא באמת מתאימה לצרכים שלכם.

שלישית, ניתן לשכור עגלה ללא רכב, אבל אם אתם זקוקים גם לרכב, דעו שסיטרואן ג’מפי, פורד טרנזיט, פיאט דובלו ורנו טרפיק נחשבות למבוקשות במיוחד בענף הרכבים עם עגלות.
נקודות חשובות נוספות:

  • סעו בזהירות, בעיקר בהתחלה, בנסיעה לאחור וברחובות צפופים. נסיעה עם עגלה עשויה להיות מאתגרת בשלבים הראשונים.
  • חברות שונות מציעות מסלולי תשלום בהם לא משלמים על שבתות וימי חג. בדקו את העניין לפני החתימה.

שתהיה לכם נסיעה טובה!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
Call Now Button
שלח לנו הודעה
שלח לנו הודעה בוואטסאפ
הי, כאן צוות אביטל השכרת רכב, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן