זן ואומנות שכירת המכונית: מה צריך לקחת בחשבון כששוכרים מכונית

המטרה של השורות הבאות היא לעשות סדר: מהם השיקולים שעלינו לקחת בחשבון כשאנחנו ניגשים לשכור מכונית? מה צריך לקחת בחשבון כדי לעשות בחירה נכונה של מכונית ושל חברת השכרה? הנה הנקודות שכדאי וחשוב לשים אליהם לב.

מה חשוב לך? מה מתאים לך?

יש הרבה מכוניות בעולם והמגוון גדול, אבל מה הכי חשוב לך במכונית שלך? האם אתה רוצה מעל הכול לעשות רושם? אז תבחר מכונית גדולה ויוקרתית, אולי אפילו מכונית ספורט עם גג נפתח. האם חשוב לך יותר החיסכון בדלק? בדוק את נתוני היצרן לגבי צריכת דלק וודא באמצעות מקורת חיצוניים (האינטרנט נועד לזה) מהן המכוניות החסכוניות יותר. אולי חשובה לך איכות הסביבה? בדוק באילו דגמים יש הקפדה על הנושא ואילו מכוניות הן הירוקות ביותר. האם אצלך בטיחות היא מעל הכול? ישנם דגמים שזוכים לציונים טובים יותר במבדקי בטיחות והם מתאימים לך. אתה מחפש נוחות? אל דאגה, יש כמה דגמים שמחכים רק לך. השורה התחתונה: אין מכונית שהיא הכי טובה בעולם או הכי נכונה בעולם; יש רק מכונית שהיא הכי מתאימה בשבילך.

גודל

האם אתה נוסע לבד או עם משפחה מרובת ילדים? האם אתה לוקח איתך רק ארנק וטלפון נייד או שעליך להוביל חמישים חבילות בגודל מכובד? התאם את בחירת המכונית שלך למה שאתה צריך. נסיעה ארוכה במכונית צפופה מדי היא לא חוויה נחמדה. מצד שני, נסיעה במכונית גדולה שצורכת יותר דלק ממכונית קטנה יותר איננה בחירה כלכלית נבונה.

מחיר

ואם כבר אנחנו מדברים על השיקולים הכלכליים: בדוק היטב את המחיר המוצע לך על ידי חברת ההשכרה. וודא שאתה יודע את כל הפרטים הקטנים. האם התקציב שלך מתאים? האם יש לך דרך לחסוך בכסף? מכונית מפוארת ומאובזרת יכולה להעניק לך חווית נסיעה נהדרת ומפנקת אבל האם אתה יכול לעמוד בהוצאה הכספית הנלווית למכונית כזו?
חשוב לזכור שמחיר ההשכרה כולל לא רק את המחיר ליום השכרה אלא גם דברים נוספים: ביטוח, השתתפות עצמית, תשלום עבור נהג נוסף, תשלום עבור קילומטרים מעבר למה שכוללת החבילה ועוד. כמו כן חשוב לזכור את עלות הדלק: שכירת מכונית זוללת דלק תוסיף סכום נכבד לעלות הנסיעה וההשכרה.

הגבלות

ישנן הגבלות שונות שמשותפות לכל חברות ההשכרה וישנן גם הגבלות ייחודיות לחברות שונות. חשוב לבדוק מהן ההגבלות הללו – למשל: מספר נהגים מותר, הקילומטראז’ הכלול במחיר, ההשתתפות העצמית במקרה של תאונה, שירותי רכב שהחברה מספקת וכן הלאה – לפני שלוקחים את המכונית. הפרטים הקטנים הם אלה שעושים את ההבדל והאותיות הקטנות הן חלק מהחוזה – כדאי להיות בטוח שראינו אותן וקראנו אותן.

אביזרים נלווים

כיסא לתינוק או מערכת ניווט לוויינית – חברות ההשכרה מציעות לנו אביזרים שונים, לרוב תמורת תשלום נוסף. ישנם אביזרים שאי אפשר לוותר עליהם – כיסא לתינוק הוא גם הכרח בטיחותי וגם אביזר שהחוק מחייב אותנו להשתמש בו – ועלינו לקחת אותם. אביזרים אחרים נתונים לבחרה שלנו ועלינו להחליט אם אנחנו באמת זקוקים להם, רק רוצים אותם או שאנחנו יכולים פשוט לוותר עליהם.
בכל מקרה כדאי לבדוק שהאביזרים הם מאיכות טובה – אם כבר שילמתם על מערכת ניווט לוויינית, כדאי שהיא תעבוד היטב ולא תוביל אתכם למקומות לא רצויים.

שירות

זוהי נקודה שנוגעת לבחירה של חברת ההשכרה. האם היא מציעה שירות לקוחות איכותי? האם אתם מרגישים שאתם מקבלים יחס ראוי ויעיל? מכונית נוחה, מתוחזקת היטב ואיכותית היא עניין חשוב לכל מי ששוכר מכונית אבל אסור לשכוח שגם שירות הוא עניין חשוב. תנו משקל גם לשיקול הזה כשאתם ניגשים לשכור מכונית. ואל תשכחו: מכונית שכורה זה כיף לכל המשפחה – כפי שמוצג בסרטון שאיתו פתחנו…

סגירת תפריט
Call Now Button
שלח לנו הודעה
שלח לנו הודעה בוואטסאפ
הי, כאן צוות אביטל השכרת רכב, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן