רכב גדול להשכרה – מהן האפשרויות?

הרכב הפרטי שמשמש אותנו לנסיעות משפחתיות או הרכב שמשמש אותנו לצרכי עבודה, אינו תמיד יכול לעמוד בכל משימה שעומדת לפניו. לרובנו אין רכב מסחרי גדול וגם החיפושים אחרי חבר או קרוב משפחה שיעשה לנו טובה, בדרך כלל אינם מסתיימים בהצלחה. בוודאי תשמחו לדעת שכיום כבר לא צריך להסתבך יותר מידי, וכל מה שצריך זה להתקשר עם חברה שמציעה רכב גדול להשכרה. אלו אפשרויות תמצאו אצל חברת השכרה איכותית? הישארו עימנו ותגלו.

רכבי 7 עד 9 נוסעים

האם ידועה לכם העובדה כי כל אדם שלו רישיון רגיל לחלוטין, דרגה ב’, רשאי לנהוג ברכב של עד 3.5 טון ולהסיע עד 9 נוסעים כולל הנהג? מבחינתכם הדבר אומר כי תוכלו להיכנס לכל חברת השכרה ולבקש רכב שמציע יותר מקומות ישיבה מהסטנדרט. למשל יונדאי H-1 ל- 9 נוסעים, מחכה לכם בסוכנויות ההשכרה המובילות. רכב גדול להשכרה מהסוג הזה יחסוך לכם יציאה של מספר רכבים במקביל לאירועים משפחתיים וטיולים, ואם אתם בעלי עסק או בעלי מקצועות חופשיים, הרי שהוא יוכל לשמש אתכם גם לצרכי שינוע של עובדים ממקום למקום.

רכבים מסחריים

האפשרות של רכב גדול להשכרה יכולה להתאים לכם גם במקרה שברצונכם לבצע הובלה כלשהי בעצמכם, ולחסוך את התשלום הגבוה לחברת הובלות מקצועית. בחברות ההשכרה המובילות יחכה לכם מגוון רחב של רכבים מסחריים גדולים, כאלה שיאפשרו לכם לבצע הובלות עצמאיות מגוונות של מוצרים שהוזמנו אונליין או מחנויות רהיטים, הובלה של פריטים בודדים ממקום למקום ואפילו הובלה של תכולת דירה או משרד.

מדובר ברכבים חזקים ביותר ועם יכולות נשיאה משופרות בהרבה משל רכבים פרטיים רגילים, כשגם במקרה הזה כל אדם עם רישיון דרגה ב’ רשאי לנהוג ברכב עד 3.5 טון וברכבים מעל 3.5 טון רשאים לנהוג מי שהוציא רישיון ב’ לפני 2007. דוגמאות מובילות לרכבים שכאלה הם פיאט דוקאטו, פיג’ו בוקסר שהנם עד 4 טון ורנו טראפיק או סיטרואן ג’אמפי שהנם עד 3.5 טון. גם אנשי מקצוע שהרכב המסחרי הנוכחי שלהם אינו מסוגל לעמוד בצרכי פרויקט מסוים, יכולים להיעזר ברכבים הללו לתקופת זמן ארוכה או קצרה.

רכב גדול במחיר קטן

העלות היומית של רכב גדול להשכרה תמיד תהיה גבוהה יותר משל רכב קטן, אך בהחלט ניתן לחסוך בעלויות תוך כדי תשומת לב למבצעים והנחות למיניהן (ישנן חברות השכרה אשר מציעות הנחות ללקוחות קבועים), התקשרות עם חברה שומרת שבת (דבר שמוזיל את המחיר בעשרות אחוזים, שכן עלויות ההשכרה אינן נגבות עבור שבתות וחגי ישראל), ובחלק מהמקרים אף ניתן לבצע את ההשכרה ללא פיקדון באשראי אלא בתשלום מזומן, מה שחוסך המון כאבי ראש ובירוקרטיה מעיקה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
Call Now Button
שלח לנו הודעה
שלח לנו הודעה בוואטסאפ
הי, כאן צוות אביטל השכרת רכב, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן