השכרת רכב ליום – יופי של החלטה!

הרכב המשפחתי שוב במוסך? עומדים לנסוע לסופ”ש משפחתי אבל האוטו קטן מדי? עוברים דירה ורוצים לחסוך את אלפי השקלים של שירותי ההובלה? לכל אלו פתרון נפלא אחד: השכרת רכב ליום, יומיים או יותר. זה פשוט, זה נוח וחסכוני ביותר. איך גם אתם תוכלו לעשות זאת? בקלות! הנה כל הפרטים!

השכרת רכב – בצורה קלה ופשוטה באינטרנט

בדומה לתחומים רבים אחרים, גם בכל הקשור להשכרת רכב, החיים עברו לרשת האינטרנט. כיום, בלחיצת כפתור מהמחשב הבית או הטלפון החכם, תוכלו לשכור רכב מכל קטגוריה, סוג ודגם, תוכלו לערוך השוואת מחירים, לקבל מידע רב על הדגמים השונים, להחליט מהיכן לאסוף את הרכב וכו’. מובן שמוטב לעשות זאת אל מול חברה מוכרת ומנוסה, בעלת מוניטין חיובי ותודעת שירות גבוהה. לא בטוחים לגבי החברה? תמיד ניתן להגיע לסניפיה ולהתרשם במו עיניכם.

מה חשוב לבדוק לפני ההשכרה?

זו תהיה טעות מצידכם לחשוב שבגלל שזו השכרת רכב ליום אחד בלבד (או תקופה קצרה אחרת), אין טעם לבדוק יותר מידי לפני שמחליטים. ראשית, גם ביום אחד דברים עלולים להשתבש ולהחריב לכם עבודה/טיול/הובלה או כל דבר אחר. ושנית, בגלל שייתכן שבעתיד תזדקקו שוב לשירותי השכרת רכב, אז מוטב פעם אחת לבדוק כמו שצריך. מה צריך לבדוק?

  • התאמת הקטגוריה לצרכים – ישנן מספר קטגוריות רכב בולטות, ביניהן רכבי המיני, המשפחתיות, המסחריות, הרכבים הגדולים (6 נוסעים ומעלה) ועוד. ודאו שהרכב שאתם שוכרים אכן תואם את מה שאתם זקוקים לו.
  • דגם מוצלח – בין עשרות הדגמים המוצעים להשכרה, ישנם כמה בולטים במיוחד, שמצטיינים באלמנטים החשובים ביותר, כמו אמינות, בטיחות, חווית נסיעה וחיסכון. בין הדגמים הללו תמצאו את יונדאי גטס, דייהטסו סיריון הקטנות, מאזדה 3 המשפחתית הוותיקה, פורד טרנזיט ל-6 עד 9 נפשות, ואם מסחרית אתם מחפשים, אז פיאט דוקאטו ופיג’ו בוקסר נחשבות לבחירה מצוינת.
  • מחיר שבאמת ישתלם – לעיתים קרובות תמצאו פרסומים שמציעים אפשרות לשכור רכב לתקופה קצרה, במחירים נמוכים במיוחד. חשוב מאוד שתוודאו שלא מדובר על דגמים ספציפיים בלבד שמאופיינים בצריכת דלק מופקעת או מחירי ביטוח גבוהים, מה שלא באמת משתלם בסופו של דבר.

מסלול ההשכרה

בתחרות על ליבו של הלקוח הפוטנציאלי, חברות שונות מאפשרות מסלולי השכרה יצירתיים שעשויים לחסוך לכם לא מעט. למשל – מסלול המאפשר תשלום מראש במזומן ללא השארת פיקדון (כך שלא תהיו מוגבלים מבחינת מסגרת האשראי שלכם), או חברות אשר לא גובות תשלום על יום שבת/חג במסגרת מסלול שמירת השבת שלהן. בהחלט שווה לבדוק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
Call Now Button
שלח לנו הודעה
שלח לנו הודעה בוואטסאפ
הי, כאן צוות אביטל השכרת רכב, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן