רכב עם וו גרירה להשכרה – מה חשוב לדעת?

אחת האפשרויות המוצעות ע”י מספר מצומצם של חברות השכרת רכב בישראל היא להשתמש ברכב עם וו גרירה. חשבו על כך, רכב שאליו ניתן לחבר נגרר ולהוביל כל מה שעומד על הפרק, לצרכי טיולים, הובלת דירה או משרד ואפילו הובלת כלי רכב אחרים (אופנועים, קטנועים, טרקטורון וכו’). רכב עם וו גרירה להשכרה, אם כן, מהווה אפשרות נהדרת לצרכים רבים, ומייד תקבלו את כל המידע על כך.

רכב עם וו גרירה – באילו סוגי רכבים מדובר?

ע”פ החוק, חל איסור להתקין וו גרירה ברכבים שאינם מאושרים לכך ע”פ רישיון הרכב, כך שלא כל אחד יכול להחליט לשדרג את רכבו כאשר עולה הצורך בכך. זוהי בדיוק הסיבה מדוע רכב עם וו גרירה להשכרה הפך לדבר פופולארי כל כך. אותו הנגרר מחובר אל הרכב בתיווך וו שמהווה למעשה חלק בלתי נפרד משלדת הרכב, כאשר כושר הנשיאה של הנגררים הינו עצום ויכול לעלות על 1,000 קילוגרמים בהתאם לסוג הרכב.

מכך ניתן להבין שסוגי הרכבים בעלי אישור לוו גרירה הם רכבים מסחריים חזקים, כאשר ברישיון הרכב שלהם אמור להיות מצויין מהו המשקל המירבי שמותר לנגרר לשאת, בהתאם לסוג העגלה (עם או ללא בלמים). הדגמים המומלצים שתמצאו בחברות ההשכרה מהבחינה הזאת הם מסחריות דוגמת פיאט דובלו, סיטרואן ג’אמפי, רנו טראפיק ופג’ו בוסקר. כאשר ניתן למצוא גם דגמים נוספים עם קבינות ארוכות או קצרות לבחירה.

האם כל אחד יכול לשכור רכב עם וו גרירה?

השירות מיועד עבור כל נהג שלו רישיון “רגיל” (דרגה ב’) ומעלה. אך ישנו סייג קטן והוא שמרבית חברות השכרת הרכב אינן מאפשרות לנהגים שהם מתחת לגיל 24 לשכור רכב שכזה. הסיבה לכך קשורה לסירוב של חברות הביטוח לאפשר את ההשכרה, למרות שאופציות השכרה אחרות (רכבים אחרים, ללא וו גרירה) בהחלט מתאפשרות עבור נהגים צעירים.

כך תשיגו עסקה משתלמת

רכבים עם וו גרירה הם רכבים יותר יקרים להשכרה בהשוואה לרכבים פרטיים רגילים. כך שעליכם לנסות להשיג את המחיר המשתלם ביותר מבחינתכם. ישנן מספר אפשרויות לכך. הראשונה, היא לברר לגבי רכב עם וו גרירה להשכרה אצל חברה שומרת שבת. באופן זה לא תצטרכו לשלם על יום השבת או ימי חג ותחסכו עשרות אחוזים במחיר. אפשרות נוספת היא להשכיר את הרכב אצל חברה שאתם נוהגים להשכיר אצלה בקביעות סוגי רכבים אחרים, שכן מרביתן נותנות הנחות מסויימות ללקוחות קבועים.

עוד אפשרות שאולי לא תוזיל לכם את המחיר אבל תעזור לכם מבחינת בירוקרטיה, היא לבדוק לגבי האפשרות לשכור את הרכב במזומן ללא פיקדון אשראי, מה שיחסוך לכם המון כאבי ראש מול הבנקים בהקצאת מסגרת אשראי פנויה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
Call Now Button
שלח לנו הודעה
שלח לנו הודעה בוואטסאפ
הי, כאן צוות אביטל השכרת רכב, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן