רכב מסחרי להשכרה – כל האפשרויות

אחד מכלי הרכב השימושיים ביותר הוא הרכב המסחרי. מדובר בכלי רכב גדול וחזק אשר יכול לשמש לביצוע משימות רבות הקשורות בעיקר בהובלת ציוד ומשא. גם חברות השכרת הרכב הבינו את הפוטנציאל, ובהתאם לזאת מציעות במסגרת שירותיהן גם את האפשרות לשכור רכב מסחרי בהתאם לצורך.

בבואכם לבחור רכב מסחרי להשכרה תגלו כי מדובר בקטגוריית רכבים מגוונת. להלן האפשרויות המרכזיות שיוצעו לכם:

רכבים מסחריים גדולים וחזקים במיוחד

מרבית האנשים מחפשים רכב מסחרי להשכרה לצרכי העמסה שונים. על מנת לעמוד בביצוע המשימה יוצעו לכם בחברות ההשכרה המובילות רכבים גדולים וחזקים ביותר, כאלה אשר מסוגלים לשאת משקלים עצומים ובמקסימום הנפח. רכבים שכאלה ישמשו בעיקר לצרכי הובלה של סחורות ומוצרים ותכולות שונות, וזאת באמצעות קבינה בגדלים שונים.

למשל, ניתן לשכור רכב מסחרי גדול עבור הובלה עצמית של תכולת דירה, משרד או חפצים מסויימים ואף להשתמש בו לצרכים מקצועיים כאשר הרכב המסחרי הפרטי אינו מתאים לעמוד במשימה מסויימת. דעו לכם כי השכרה של רכב מסחרי ליום אחד תעלה הרבה פחות מתשלום עבור חברת הובלה, ובוודאי שלא כדאי לוותר על יום עבודה רק בגלל שאין ברשותכם את הרכב המתאים.

תוכלו לבחור בין רכבים מסחריים שתוכננו בצורות שונות כך שניתן להתאים אותם עבור כל מטרה וכל סוג של ציוד שצריך להעביר. לצורך העניין יוצעו לכם רכבים עם או ללא דלתות צד, עם קבינות ארוכות או רגילות, גבוהות או נמוכות ועוד.

שילוב של מטען ונוחות ישיבה

ומעבר לכוח ויכולת נשיאה, ניתן למצוא רכבים מסחריים אשר משלבים בנוסף גם נוחות נסיעה לנהג ולשאר היושבים ברכב. ברכב שכזה, מלבד קבינת-ענק למשא, יושם הדגש גם על נוחות מקסימאלית כגון כסא נהג הידראולי עם או ללא קפיצים (מומלץ לנסיעות ארוכות) וקבינת נוסעים גדולה ומרווחת.

האפשרות של וו גרירה

אך רכב מסחרי אינו חייב להיות בעל קבינה גדולה, והדבר אינו מחייב וויתור על יכולת נשיאת משא משופרת. לצורך כך רצוי לברר לגבי האפשרות של רכב מסחרי להשכרה אשר מגיע עם וו גרירה ייעודי, מה שיאפשר להעמיס על הנגרר משא נוסף ולמעשה כל מה שחפצים בו.

לא חייבים רישיון מיוחד

אנשים רבים כלל לא חושבים על האפשרות לשכור רכב מסחרי, אך ורק בגלל המחשבה כי צריך רישיון מיוחד על מנת לנהוג ברכב שכזה. ובכן, שימו לב – רוב הרכבים המסחריים אינם נחשבים כרכבים כבדים, כך שכל אדם עם רישיון לרכב פרטי יכול להשתמש בהם כרצונו (עד 3.5 טון). נצלו את העניין לטובתכם ותוכלו לבצע כל משימה בקלות, בנוחות ובבטיחות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
Call Now Button
שלח לנו הודעה
שלח לנו הודעה בוואטסאפ
הי, כאן צוות אביטל השכרת רכב, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן