סיבות להשכרת רכב בישראל

סיבות להשכרת רכב שאולי טרם יצא לך להכיר

מדוע לשכור רכב? טוב, במבט ראשון ודאי שהתשובה לשאלה נראית קלה למדי. יש לא מעט סיבות להשכיר רכב, אולם חלקן לא ידועות לכל. השכרת רכב היא תהליך כל כך קל ונוח בימינו, שמנינו עבורכם כמה סיבות מובילות.

פיצוץ של סיום לאירוע החתונה

ודאי שמתם לב לסצנות בהן זוג טרי חומק לירח הדבש ברכב מרהיב בסיום טקס החתונה. אמנם התרבות הישראלית “מחייבת” אירוע נוצץ שכולל DJ וארוחה טובה, אולם טרנד החתונה הצנועה קיים גם בישראל כשהזוג חומק לו אחרי המנה הראשונה והקהל נשאר ליהנות משארית הערב. לא משנה תקציב החתונה, תקציב השכרת רכב הוא מזערי בהשוואה. רוב חברות השכרת הרכב מציעות בין היתר רכבים יוקרתיים ונוחים שיגרמו לאורחים לקנא בזמן “הבריחה” הדרמטית של הזוג.

הופעה ראוותנית לנשף בבית הספר

תקופת הילדות התמימה כוללת כמה אירועים של פעם בחיים, ביניהם נשף סיום לימודים מפואר. האירוע החברתי חשוב לכל תלמיד תיכון. זוכרים את הנשף שלכם? זוכרים כמה רציתם להיראות נוצצים וזוהרים? במידה ולאחד ההורים רכב מרשים, כנראה שהשכרת הרכב מיותרת, אבל במידה ולא, ניתן לבצע השכרת רכב 7 מקומות להסעת כל החברים, כשההורים חולקים בהוצאה המינימלית והילדים זוכים להגעה מרשימה ופריקה אלגנטית מהרכב לעיני החברים לספסל הלימודים. איכות הנשף אומנם תלויה בהרבה משתנים, אבל למה לא להתחיל אותו ברגל ימין?

הרושם הראשוני של הדייט הראשון

אם טרם נישאתם, יתכן ואתם בשלב מציאת בן או בת הזוג הנכונים עבורכם. אומרים שהרושם הראשוני הוא הקובע, אז למה לא לאסוף את הדייט ברכב נקי ומפואר?

עכשיו, כמו שמומלץ לא לקבוע מקומות לארוחת ערב במסעדה היוקרתית ביותר בתל אביב או הרצליה, כך לא מומלץ להשכיר את הרכב היוקרתי ביותר בתפריט חברות השכרת רכב בארץ – הדבר עלול לשדר שהמצב הכלכלי שלכם טוב משהו באמת (מה שעלול לפגוע בכם מאוחר יותר). מומלץ לבחור רכב שמייצג את האופי שלכם והמצב הסוציואקונומי שלכם; כך תוכלו להישאר במסגרת תקציב ראלית ולהביא ליצירת רושם ראשוני מרשים.

טיול ברחבי הארץ עם רכב שכור

ישנן כמה וכמה סיבות להשכרת רכב עבור נסיעות ארוכות:

  • חסכון בבלאי של הרכב שבבעלותך.
  • הימנעות מהעלאת הקילומטראז’ שיפחית מערך הרכב שלך.
  • חסכון של כסף על ידי בחירת רכב חסכוני יותר בדלק מהרכב שבבעלותך. (חברות השכרה רבות מודעות לביקוש האדיר לחיסכון בדלק ומציעות רכבים משפחתיים חסכוניים במיוחד).
  • בחירה חכמה של רכב שכור יכולה להציע לך ולנוסעים שפע של מקום לרגליים ולמטענים.

נוחות נסיעה

רכבים שכורים לא מיועדים רק לחולי ההגה. אם תכננתם טיול בארץ או בחו”ל, יכול להיות שתרצו רכב שכור שיביא אתכם ממקום למקום. השכרת רכב היא לעיתים חסכונית יותר משימוש בשירות מוניות לצורכי ניידות, וזה הרבה יותר נוח מאשר לבקש ממשפחה או חברים להסיע אותך ממקום למקום כשאתה מגיע לביקור.

ניידות עם סגנון

בכל פעם שאתם או חברכם עוברים דירה, נסו לשכור רכב מסחרי ממשרד להשכרת רכב. השכרת הרכב המסחרי תציל את רכבכם מסימני מכות ושריטות, ותעניק לכם יותר מקום להובלת פריטים, שעוזר בחסכון בדלק. אין בנקודה לטעון בשום שלב לא להיות זהירים בשלב פינוי תוכלת הדירה והעמסה לרכב – רכב שכור הוא רכוש שחשוב לדאוג לשלומו – הסכם ההשכרה בדרך כלל כולל סעיפים שקונסים אותך על נזק שנגרם לרכב. זהירות.

סיכום

רואים? השכרת רכב היא יותר מתחליף זמני כשהרכב שלכם במוסך. בפעם הבאה שתיתקלו באירוע חשוב בחיים, שאלו את עצמכם, “האם זה זמן טוב להשכיר רכב?”

בהצלחה חברים, המשך קריאה נעימה, צוות אביטל השכרת רכב.

הערה: רשאים לנהוג ברכב מסחרי גדול (רכב במשקל 3.5 טון ומעלה): בעלי רישיון ג׳ וכן בעלי רישיון ב׳ שהוצא לפני 2007.

סגירת תפריט
Call Now Button
שלח לנו הודעה
שלח לנו הודעה בוואטסאפ
הי, כאן צוות אביטל השכרת רכב, איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן